Blogia
PARTÍU CARLISTA: pola defensa de la nuesa tierra

Noticies

Manifestación pola Oficialidá. Sábadu 4 d’ochobre.

Manifestación pola Oficialidá. Sábadu 4 d’ochobre.

El Conceyu Abiertu pola Oficialidá (plataforma na que participa el Partíu Carlista d'Asturies) ta trabayando yá la convocatoria d’una nueva movilización pola oficialidá de la llingua asturiana.

La manifestación, col lema "Ensin Oficialidá nun hai Estatutu que valga", va salir de la Estación del Norte d’Uviéu a les seis de la tarde del prósimu sábadu cuatro d’ochobre.

El Partíu Carlista d'Asturies llama a los asturianos y asturianes a manifestar la so denuncia énte la voluntá de los partíos mayoritarios de condenar a muerte al nuesu patrimoniu llingüísticu.

EL FEDERAL, nº 32, revista de ámbito estatal del Partido Carlista

EL FEDERAL, nº 32, revista de ámbito estatal del Partido Carlista

Pág. 2
- 2008ko HAUTESKUNDE OROKORREKO AZKEN EGINTZA / EN EL CIERRE DE CAMPAÑA DE LAS ELECCIONES GENERALES 2008, Jesús Mª Aragón

Pág. 3
- 1808,, C.
- MEDIOCRES

Pág. 4
- (cont. de MEDIOCRES)
- EN KOSOVO NO EMPIEZA LA HISTORIA

Pág. 5
- TIBET, UNA LUCHA DE AYER Y DE HOY,, IZCA
- LA SITUACIÓN CHINA Y LA HIPOCRESÍA LIBERAL,, A.E.
- EL IMPERIO

Pág. 6
- LA FALACIA NEOLIBERAL,, F. X. Miralles
- HIPOCRESÍA Y VIOLENCIA

Pág. 7
Crónicas
- Des de Catalunya: ELECCIONS ENTRE MENTIDES I PARANYS,, J.Gómez Bahillo

Pág. 8
Crónicas
- (continúa ELECCIONS...)
- JOSEP BENET,, J. Campàs

Pág. 9
Crónicas
- Desde Madrid: INAUGURACIÓN DE LA NUEVA SEDE
- MONTEJURRA 2008 (Actos programados)

Pág. 10
Crónicas
- Del País Valencià: VERGONZOSO,, E.O.
- Dende Galicia: O PP VOLTOU A GAÑAR,, M.R.N.
- Desde Aragón: A PROPÓSITO DEL "5 DE MARZO"

Pág. 11
Crónica
- Desde León: NUEVO ESTATUTO: NUEVA BURLA AL PUEBLO Y AL PAÍS LEONÉS
- EVARISTO MARTELO PAUMÁN: NOBRE, INTELECTUAL, CARLISTA,, M. Gallego Rei

Pág. 12
Surtído Ibérico
- POLVORA DE REY,, P.N.
- PUES ESTA VEZ SÍ, SR. PRESIDENTE
- CRISIS ECONÓMICA,, Eudo

Pág. 13
Surtido Ibérico
- SUMA Y SIGUE
- GANANDO BARLOVENTO,, X.C.
- URBI ET ¿...?

Pág. 14
- EL SINIESTRO RUBALCABA,, J.G.B

Pág. 15
Nosotros
- LA PRIMERA GRAN ESTAFA,, E.O.

Pág. 16
(continúa LA PRIMERA...)
- EMILIO ALONSO

Pág. 17
- CONFERENCIA DE MANUEL MARTORELL

Pág. 18
- "EL PENSAMIENTO NAVARRO"

Pág. 19
- Divínas Palabras
- La Fiel Copistería: "BLAIR SE OFRECIÓ CUATRO VECES..."

Pág. 20
Publicaciones
- "HISTORIA FOTOGRÁFICA DE LA ULTIMA GUERRA CARLISTA (1872-76)"
- "EL CARLISMO: 175 AÑOS DE SUFRIDA REPRESIÓN"

------------------
PEDIDOS: "Secretaría Federal de Medios de Comunicación del Partido Carlista", Silva, 13
28004 - Madrid
E-mail: partidocarlista@partidocarlista.com

MAYU 2008. ¡AYERI Y GÜEI POLES LLIBERTAES!

MAYU 2008. ¡AYERI Y GÜEI POLES LLIBERTAES!

En esti añu 2008 nel que el partíu cumple el so 175º Aniversariu, los carlistes asturianos volvieron a tar presentes en Montejurra (Lizarra/Estella-Nafarroa/Navarra) asína como nel Primeru de Mayu en Xixón o nel Día de les Lletres Asturianes en Uviéu.

Discursos de Montejurra 2008: http://www.partidocarlista.com/evarist08.html

Ecos de Montejurra 2008 en prensa: http://www.partidocarlista.com/monte08.html

Montejurra 2008. Comunicado.

Montejurra 2008. Comunicado.

COMUNICADO
En el 175 aniversario de su fundación en 1833, el Partido Carlista, decano de los partidos políticos vigentes, vuelve a organizar los actos de Montejurra, que rinden homenaje a todos los que defendieron sus libertades y bienes comunales frente a la imposición del liberalismo centralista. Queremos que sirva como punto de encuentro y hermandad no solo de la gran familia carlista, si no que sea el lugar donde confluyamos todos los que desde las libertades buscamos soluciones democráticas al problema de convivencia que tenemos planteado en nuestras respectivas nacionalidades. Sabida es nuestra apuesta decidida y clara por la autodeterminación como punto de partida para reformular un sistema de convivencia en el que voluntariamente puedan participar todos los Pueblos, así como nuestra preferencia por las soluciones federativas/confederales que desde el respeto mutuo garanticen la libertad a todos sus integrantes. En estos momentos en que la política ciudadana ha pasado a mejor vida brutalmente atropellada por el sistema neoliberal bipartidista, llamamos a los trabajadores y sobre todo a los jóvenes, para que juntos podamos idear nuevas formulas para reorganizarnos en unidad de lucha, exigiendo vías que desde el Socialismo y la Autogestión puedan garantizarnos el derecho a decidir y valorar de abajo hacia arriba nuestros problemas y sus posibles soluciones con nuestros propios recursos, atendiendo al interés real de nuestras Comunidades y no al de las tramas políticas o económicas que los gestionan. Los que durante estos años de vacas gordas, en vez de pensar en el país, en invertir para el futuro y en hacer una distribución social de los beneficios, se han dedicado a patrimonializar de una forma u otra los miles de millones de ayudas de la Unión Europea, obteniendo año tras año unos beneficios inconcebibles, y que son los mismos que han vendido a intereses multinacionales y por cifras astronómicas lo mejor de nuestro tejido empresarial, ahora que se acaban drásticamente las subvenciones, pretenden que seamos también los asalariados los que paguemos la crisis que se nos avecina. Es urgente recuperar una organización sindical independiente que atienda exclusivamente a los intereses de los trabajadores; es necesario volver a la movilización social y vecinal, hay que salir a la calle, no podemos dejar que nos encierren a cada cual en su casa individualizándonos y rompiendo la comunidad, la comunicación y la solidaridad social. Os esperamos, Pamplona/Iruñea, 2 de Mayo de 2008

SECRETARÍA FEDERAL DE MEDIOS DE COMUNICACIÓN

El CAO convoca una concentración pola oficialidá delantre la Xunta Xeneral

El CAO convoca una concentración pola oficialidá delantre la Xunta Xeneral

El próximu llunes 14 d’abril, los grupos parllamentarios representaos na Xunta Xeneral van aconceyar pa tratar sobre la reforma del Estatutu d’Autonomía d’Asturies y el Conceyu Abiertu pola Oficialidá (plataforma na que participa el Partíu Carlista d’Asturies) convoca una concentración al pensar qu’“esta nueva reforma ye posiblemente la última oportunidá de poder cuntar, por fin, con un estatutu que s’axuste a la nuesa realidá cultural y llingüística, y que reconoza los mesmos derechos a tolos ciudadanos, falen la llingua que falen”.

Agora, sigue’l comunicáu del CAO, “vuelve abrise la oportunidá de tornar esta situación. Esta reforma del Estatutu d’Autonomía tien que recoyer la única reivindicación ciudadana n’Asturies que se vien manteniendo constante nos últimos trenta años. Nun podemos dexar que por culpa d’intereses partidistes irresponsables condenen a muerte a una llingua que pertenez al pueblu asturianu dende va más de mil años”.

El CAO convida a tolos asturianos a participar el próximu llunes 14 d’abril a les 9:30 cabo la Xunta Xeneral y embaxo’l lema “¡Na reforma l’Estatutu, L’Asturianu Llingua Oficial!”.

Un mes paralizada l´Alministración de Xusticia n´Asturies

Xurde Blanco Puente. Secretariu,
pola Xunta Xunta Direutiva del Aconceyamientu de Xuristes pol Asturianu.
 

La fuelga tien l’orixe nel desdexamientu d’un principiu que nuna Conseyería de Xusticia ya Igualdá (y de la Presidencia tamién, polo que-y toca) teníen que respetar dafechu: a trabayu igual, salariu igual. Porque ye’l casu que los funcionarios de Xusticia cobren n’Asturies pente 200 y 500 euros al mes menos que los sos colegues catalanes, vascos, valencianos, gallegos… cántabros.

¿Por qué?. La razón tien hestoria. Va p’añu y mediu entamábase’l procesu de tresferencies en materia de Xusticia al Principáu d’Asturies. Mes p’arriba o p’abaxo, al empar qu’en Cantabria, pero ellí perfecháronse cola entrada del añu y equí namás se formalizaron les tresferencies de los medios materiales y del personal llaboral. ¿Y por qué non les del personal funcionariu?. Dende’l gobiernu d’Asturies nadie da razón del retrasu y nós nun vamos a garantizar qué ye lo que pasa per cabeces tan estremaes de la nuesa, pero ye´l casu que les diferencies salariales mentaes prodúcense porque los funcionarios de les Comunidaes Autónomes cobren más que los de l’Alministración Central y, magar qu’en Xusticia ríxe un estatutu especial, avézase, coles tresferencies, a equipara-yos el sueldu col de los funcionarios de la so mesma categoría profesional na Comunidá Autónoma. Por eso en Cantabria yá cobren 350 euros más al mes.

Con pates y rincha ¿qué sedrá?. A nós paeznos que burru: si a los funcionarios de Xusticia n’Asturies-yos suben el sueldu enantes de les tresferencies, el gobiernu d’equí ná-yos tendrá que subir dempués, y, al aviesu, si vienen ensin les perres na mano hai qu’apurriles equí. Al cabu, que l’estropiciu podía esplicase mui guapamente asina: por aquello de quien va pagar (o meyor dicho, de qué bolsu se van sacar, porque lo que ye pagar vamos pagalo toos, de toes toes) los 200 euros (los nuesos funcionarios acordies cola probeza xeneral d’Asturies confórmense colo menos), el gobiernu socialista central y el gobiernu socialista asturianu, entrambos los dos gobiernos del reinu d’España, tienen paralizada l’Alministración de Xusticia por un mes, lo que caiga y la cola que traerá.

¿Qué dilixencies ficieron o faen, pa cortar pela freba esta llocura, la sra. Ramos y el sr. Cabaleiro personaxes tan sollertes y dispuestos siempres pa reprimir l’emplegu de la llingua asturiana aú quiera que-yos asitien la poltrona?. ¿Sedrá porque tienen que tar xixilantes –nun seya qu’a los funcionarios se-yos ocurra, por exemplu, pidir un permisu pa sometese a “una intervención cardiolóxica nel Hospital Xeneral d’Asturies”, asina, n’asturianu ná menos, faltaría más, fasta ehí podíemos llegar- polo que nun-yos vagó averáse a Cantabria a deprender como se resuelve democráticamente un conflictu que n’Asturies tien paralizada a l’Alministración de Xusticia, envelenaos a los sos funcionarios, esmolecíos a xueces y secretarios y qu’a mediu y llargu plazu va costamos a toos y caún de los asturianos más de lo qu’imaxinamos?.

¿A quién mataríamos n ‘Asturies pa merecer esto?.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Regasificadora en Xixón ¡Non!

Regasificadora en Xixón ¡Non!

 Manifiesto contra el proyecto de regasificadora de El Musel

- Asturias produce de media 22.000 Mw/hora al año de energía y consume 9.000 Mw/hora, de este consumo regional el 85% es industrial. La producción es en 85% de origen térmica, todos estos años hemos exportado esta energía sin ningún problema ni colapso. - Tenemos suficiente capacidad de abastecimiento de gas natural para los actuales y futuros consumos industriales, domésticos y las centrales razonables con los actuales gaseoductos y las ampliaciones previstas, que nos conectan región de Oeste a Este y un ramal que viene de León.

- Una regasificadora es una instalación industrial que convierte un gas en estado líquido, están catalogadas como instalaciones muy peligrosas, al ser el Gas Licuado un producto muy inflamable que puede sufrir incendios accidentales y con un potencial elevado de explosión.

- La legislación vigente exige que estén situadas a no menos de 2 km. de zonas habitadas. En ese radio están Xivares, parte de Carreño, Muselín, Jove, La Calzada, parte del Natahoyo. Sin olvidar el peligro de tener al lado los depósitos de butano de la Campa Torres y 3 terminales petrolíferas del puerto (AGIP y CLH, en construcción la de Petróleos Asturianos).

- La regasificadora conlleva el desarrollo de 13 proyectos de centrales térmicas de gas, que van generar mas contaminación en sus emplazamientos previstos (Oviedo, Langreo, Corvera, Aviles, Mieres, Gijón, Carreño) todo ellos zonas que están fuera de norma en calidad del aire y en todos los casos se pondrían a menos de 2 km. de núcleos de población, lo que supone una infracción de la legislación vigente.

- Toda esta producción térmica de gas va llevar la necesidad de más líneas de alta tensión y de subestación eléctrica que cruzaran la región para la exportación a regiones que prefieren invertir en industrias trasformadoras que crean valor añadido, empleo de calidad y tienen menos impacto ambiental.

- El desarrollo de la combustión de gas africano, lastra el futuro del carbón asturiano que pasara a tener un papel testimonial en nuestro mix de producción, representando ahora solo un 30% del consumo de la región.

- Nos haría más dependientes de las importaciones de terceros países, la totalidad con problemas de estabilidad política. Así los principales abastecedores de España son; Argelia con el 45%, Nigeria el 15%, Qatar el 15%, Egipto el 7% lo que da una idea del riesgo de depender de esta fuente.

- Los precios del gas están subiendo al ritmo de los del petróleo, con lo que esta dependencia del gas para producir electricidad podría aumentar considerablemente la tarifa eléctrica. Y nos seguimos empeñando en obtener energía a partir de combustibles fósiles que son finitos, limitando el desarrollo de las energías renovables.

- Aunque la creación de puestos de trabajo es una ventaja innegable, las estimaciones que se hacen para cuando esté funcionando la planta están en torno a 40 empleos directos. Si tenemos en cuenta que la inversión estimada será de unos 370 millones de euros, una cantidad desproporcionada para el escaso empleo generado en tecnologías que tendremos que importar.

- Creemos que por la particularidad del gas y con el actual parque de 6 regasificadoras y 2 gaseoductos internacionales los centros de producción tienen que instalarse en las regiones que son deficitarias, para evitar los impactos del transporte y sus perdidas.

Conceyu Mozu Asturianu contra la Represión y poles Llibertaes

Conceyu Mozu Asturianu contra la Represión y poles Llibertaes

Ayer, día 19 de enero, a las 12: horas en la Casa Sindical de Xixón se ha presentado, en lo que constituye su primera rueda de prensa, el Conceyu Mozu Asturianu contra la Represión y poles Llibertaes/Plataforma Juvenil Asturiana contra la Represión y por las Libertades. Este nuevo organismo de lucha juvenil llama a la juventud asturiana a manifestarse el día 22 con motivo de la movilización de las centrales sindicales. Las organizaciones que conforman esta plataforma son CSI Mocedá, CJC-CMC, JCA y Xuventúes Carlistes.

LA MOCEDÁ LLUCHA CONTRA LA REPRESIÓN 

La xente mozo vamos salir el día 22 a la cai pa lluchar contra la represión, una represión que nun momentu d’auxe del movimientu xuvenil y de la llucha pola consecución de los nuesos derechos ta cebándose con nós. La represión a la mocedá miedra a escala global según avanza’l neolliberalismu col ansia de capital y guerra. Los que se movilicen pola reivindicación de los sos derechos son reprimíos, xulgaos, illegalizaos, como pasa cola KSM (mocedá comunista de la República Checa). Na Unión Europea ta faciéndose una campaña contra les organizaciones polítiques d’esquierdes. 

La UE redistribúi la producción en función del beneficiu d’una minoría anulando la soberanía de los países y la vida de la so xente. Esto tien como consecuencia una precarización dafechu de les rellaciones llaborales y con ello la probitú creciente nos sectores populares. Na UE les polítiques neolliberales recorten los derechos políticos y sociales y ponen en peligru la estabilidá del trabayu, lo que tien como consecuencia la precariedá llaboral. 

Y nel Estáu español la mocedá nun ye ayeno a esti procesu represivu. Ehí ta la impunidá fascista que mata al nuesu compañeru Carlos y la cada vez mayor represión contra un movimientu antifascista n’auxe y onde PSOE, PP y IX son parte fautora d’esa represión. La mocedá nun vamos permitir que se confundan héroes con villanos, poro denunciamos el procesu de detención y criminalización de los 22 militantes antifascistes de Cangues d’Onís y desiximos la so llibre absolución porque’l so únicu “delito” foi manifestase contra esa estrema derecha, verdadera criminal y terrorista de la historia del Estáu español. 

Nel Estáu español condénase a pueblos y naciones a nun poder exercer el derechu d’autodetermín, derechu inalienable de toa comunidá. Invéntense lleis como la llei antiterrorista y la llei de partíos, verdaderes lleis antidemocrátiques, cuya derogación pedimos pues estes lleis concebíes pa lluchar contra’l “terrorismu” acabense aplicando a la mocedá y a la clas obrera. Pronunciámonos contra’l sumariu 18/98 y pedimos la llibertá de toles persones condenaes, pues nun pudieron ser acusaes en dengún casu por acciones violentes. 

La mocedá asturiano ta sumío na precariedá más absoluta, asina 19000 asturianos han emigrar añu tres añu pa conseguir emplegu porque la desindustrialización condena a los xóvenes al paru. Quieren zarrar Naval Xixón pa que los sos terrenos seyan espaciu de luxu pa la especulación urbanística pero ye un ataque que tamién va dirixíu al restu d’empreses que s’alcuentren na bahía de Xixón ¿Y pa qué tantos millones nel superpuertu si zarren les empreses? Si nos quiten la industria ¿ú vamos? ¿pal sector servicios con salarios de miseria y xornaes que sobrepasen les cuarenta hores per selmana? 

Yá ye perconocíu’l casu de Cándido y Morala, dos compañeros qu’anque tán fuera de la cárcele gracies a la llucha del Pueblu Asturianu, na que’l papel de los mozos estudiantes y trabayadores foi clave, siguen procesaos por ser los dirixentes de la CSI, verdadera dinamizadora de les lluches en Naval Xixón. Pedimos rotundamente la llibertá de Cándido y Morala ensin cargos, asina como la de José Antonio Rodríguez Bobes, trabayador del astilleru Juliana, pal que piden 5 años de cárcele y 40.000 euros por defender el puestu de trabayu. Pesie a tola represión los xóvenes nun escondemos el nuesu mensaxe: pedimos la dimisión del delegáu del gobiernu y llamamos al conxuntu de la mocedá asturiano a un procesu de llucha que confronte con les medíes antidemocrátiques de los diferentes gobiernos. 

¿Ú nos quieren embarcar...? 

CONCEYU MOZU ASTURIANU CONTRA LA REPRESIÓN Y POLES LLIBERTAES  

LA JUVENTUD LUCHA CONTRA LA REPRESIÓN 

Los jóvenes vamos a ir el día 22 a la calle para luchar contra la represión, una represión que en un momento de auge del movimiento juvenil y de la lucha por la consecución de nuestros derechos se está cebando con nosotros. La represión a la juventud aumenta a escala global a medida que el neoliberalismo avanza con su ansia de capital y guerra. Quienes se movilizan por la reivindicación de sus derechos son reprimidos, juzgados, ilegalizados, como ocurre con la KSM (juventud comunista de la República Checa). En la Unión Europea se está haciendo una campaña contra las organizaciones políticas de izquierdas.  

La UE redistribuye la producción en función del beneficio de una minoría anulando la soberanía de los países y la vida de sus gentes. Esto tiene como consecuencia una precarización total de las relaciones laborales y con ello la cada vez mayor pobreza de los sectores populares. En la UE las políticas neoliberales recortan los derechos políticos y sociales y ponen en peligro la estabilidad del trabajo, lo que tiene como consecuencia la precariedad laboral. 

Y en el Estado español los jovenes no somos ajenos a este proceso represivo. Ahí tenemos a la impunidad fascista que mata a nuestro compañero Carlos y a la cada vez mayor represión contra un movimiento antifascista en auge y donde PSOE, PP e IU son parte ejecutora de esa represión. La juventud no vamos a permitir que se confundan héroes con villanos, por tanto denunciamos el proceso de detención y criminalización de los 22 militantes antifascistas de Cangas de Onís, cuya libre absolución exigimos pues su único “delito” fue manifestarse contra esa extrema derecha que ha sido la verdadera criminal y terrorista de la historia del Estado español. 

En el Estado español se condena a pueblos y naciones a no poder ejercer el derecho de autodeterminación, derecho inalienable de toda comunidad. Se inventan leyes como la ley antiterrorista y la ley de partidos, verdaderas leyes antidemocráticas, cuya derogación pedimos pues estas leyes concebidas para luchar contra el “terrorismo” se acaban aplicando a la juventud y a la clase obrera. Nos pronunciamos contra el sumario 18/98 y pedimos la libertad de todas las personas condenadas, pues no han podido ser acusadas en ningún caso de ninguna acción violenta. 

La juventud asturiana está sumida en la precariedad más absoluta, así 19000 asturianos tienen que emigrar año tras año para conseguir empleo pues la desindustrialización nos condena a los jóvenes al paro. Quieren cerrar Naval Gijón para que sus territorios sean espacio de lujo para la especulación urbanística pero es un ataque que también va dirigido al resto de empresas que se encuentran en la bahía de Xixón. ¿Y para que tantos millones en el superpuerto si nos cierran las empresas? Si nos quitan la industria adónde vamos ¿Al sector servicios con salarios de miseria y jornadas que sobrepasan las cuarenta horas semanales? 

Es ya conocido el caso de Cándido y Morala, dos compañeros que aunque están fuera de la cárcel gracias a la lucha del Pueblo Asturiano, en la que el papel de los jóvenes estudiantes y trabajadores fue clave, siguen procesados por ser los dirigentes de la CSI, verdadera dinamizadora de las luchas en Naval Gijón. Pedimos rotundamente la libertad de Cándido y Morala sin cargos, así como la de José Antonio Rodríguez Bobes, trabajador del astillero Juliana, al que le piden 5 años de cárcel y 40.000 euros por defender el puesto de trabajo. Pese a toda la represión los jóvenes no escondemos nuestro mensaje: pedimos la dimisión del delegado del gobierno y llamamos al conjunto de la juventud asturiana a un proceso de lucha que confronte con las medidas antidemocráticas de los diferentes gobiernos. 

¿Donde nos quieren embarcar...? 

PLATAFORMA JUVENIL ASTURIANA CONTRA LA REPRESIÓN Y POR LAS LIBERTADES