Blogia
PARTÍU CARLISTA: pola defensa de la nuesa tierra

Noticies

Javier Cubero faise col II Premiu Fierro-Botas por un trabayu sobre los escritores carlistes na lliteratura asturiana

Javier Cubero faise col II Premiu Fierro-Botas por un trabayu sobre los escritores carlistes na lliteratura asturiana

 

Javier Cubero de Vicente ye’l ganador de la segunda edición del Premiu d’ensayu y trabayos d’investigación Fierro Botas, por "Del romanticismu al rexonalismu: escritores carlistes na lliteratura asturiana", un trabayu nel repasa la biografía de los autores carlistes de la dómina estudiada. D’esti estudiu, presentáu col nomatu de Xuan Castiñeiro, el xuráu valoró especialmente la visión de conxuntu que plantega la obra sobre esti periodu y esta ideoloxía en concreto.El gallardón convócalu la Conceyalía de Cooperación, Cultura Tradicional y Política Llingüística de Xixón y ta dotáu con 4.000 euros y la publicación de la obra.

 

En declaraciones a Asturnews, Javier Cubero dixo tar "mui contentu y mui agradecíu al xuráu por consider al mio trabayu merecedor del premiu". Amás animó a otros investigadores "a siguir esti camín de la investigación hestórica", solliñando especialmente "a la xente mozo, estudiantes d’hestoria", pues según Cubero esisten tovía "grandes furacos del nuesu pasáu por estudiar".

 

El xuráu formáronlu pa esta edición Roberto Colunga (presidente), en representación de la conceyalía de Cultura Tradicional y Llingua Asturiana, Jaime González-Fierro, filologu, profesor de Secundaria y representante de la familia González Fierro, Miguel Ramos Corrada, Vicepresidente de l’Academia de la Llingua Asturiana, Rafael Rodríguez Valdés, historiador y ganador del premiu na so edición primera, Jesús Ángel Fernández, filólogu y teólogu, xesuita miembru de la comunidá del Natahoyo a la que pertenecía Federico Fierro, Ana Vanessa Gutiérrez, escritora, Beatriz Rodríguez Viado, directora del semanariu Les Noticies, Humberto Gonzali, escritor y xestor cultural, miembru de la Xunta Rectora de la FMCEyUP del Ayuntamientu de Xixón y miembru de númberu del RIDEA, y María Xosé Rodríguez, responsable de la Oficina Municipal de la Llingua de la FMCEyUP del Ayuntamientu de Xixón, actuando como secretaria del tribunal.

 

J.M. Aragón fue elegido como nuevo S.G.F. del Partido Carlista

J.M. Aragón fue elegido como nuevo S.G.F. del Partido Carlista

El día 28 de noviembre durante el Congreso Federal de carácter extraordinario del Partido Carlista celebrado en Zaragoza fue elegido como nuevo Secretario General Federal el compañero navarro Jesús María Aragón Samanes.

 

Durante los últimos tiempos J. M. Aragón ha venido desempeñando las labores de Secretario de Formación, primero, y de Secretario General del Partido Carlista de Navarra, después.

 

Desde el Partíu Carlista d’Asturies queremos mostrar todo nuestro apoyo y nuestra más sincera enhorabuena.

 

Cientos de persones manifestáronse n’Uviéu baxo’l llema “S.O.S. Asturies”

Cientos de persones manifestáronse n’Uviéu baxo’l llema “S.O.S. Asturies”

Convocaos por Andecha Astur, Partíu Carlista d’Asturies, PCPE, Corriente Sindical d’Izquierda (CSI), la Cordinadora Antifacista d’Asturies y una bona riestra d’entidaes  culturales, delles cientos de persones manifestáronse n’Uviéu polos drechos sociales y políticos del Pueblu Asturianu. Al acabu del manifestamientu, un actu políticu presentó la campaña “SOS Asturies”.

 

Pasaes la una y venti de la tarde salía de la Estación del Norte d’Uviéu l’unicu manifestamientu convocáu pa esti 8 setiembre, Día de la Nación Asturiana. Como novedá d’esti añu dióse la fórmula de convocatoria individual, nun mesmu sitiu y hora, lo que facilitó qu’organizaciones polítiques, sindicales y sociales convocaren y esti 8 setiembre se viere ún de los manifestamientos más númberosos de los últimos años. Los convocantes valoraron positivamente la esperiencia y espresaron el so deséu de siguir sumando al rodiu de SOS Asturies.

 

La estación del Norte taba a les 13:00 hores enllena de fuerces antidisturbios. Una persona particular intentó que se prohibiere’l tradicional manifestamientu en base a defectos de forma na petición y alegando que l’actu podría trayer “alteraciones del orde públicu y pelligru pa persones o bienes”. Con too ello, l’actu trescurrió ensin dengún tipu d’incidente baxo una descomanada presencia policial demientes tol recorríu. El manifestamientu percorrió’l centru d’Uviéu y el so cascu históricu, allertando de la dura situación que vive Asturies, estrozada social, cultural y economicamente y puxando polos drechos sociales y políticos del pueblu asturianu. La marcha finó nel Parque del Campillín onde hebo l’actu políticu de presentación de la campaña “SOS Asturies”.

 

L’actu políticu corrió a cargu de dos mozos que desplicaron l’enfotu de la campaña SOS Asturies de xunir esfuercios y denunciar la destruición exolóxica, social, cultural, llaboral,.. d’Asturies. Tres presentar la campaña abierta, debuxaron la situación, al traviés de la llectura de delles noticies recientes, a cada titular un mozu o una moza diba xubiendo al escenariu con una lletra hasta acabar l’actu col llema xunitariu “SOS Asturies” formáu. La interpretación a gaita de “La Flor del Agua” zarró l’actu políticu que dio pasu a una espicha.

 

Rueda de prensa de presentación de la campaña SOS Asturies

Rueda de prensa de presentación de la campaña SOS Asturies

Una veintena d’organizaciones llamen a manifesáse l’ochu setiembre n’Uviéu baxo’l llema SOS Asturies y anuncien la creación d’un espaciu de xunidá d’aición.

 

Con una rueda de prensa nos llocales de la CSI na Casa Sindical de Xixón una veintena de organizaciones polítiques sindicales y sociales anunciaron la so voluntá d’aniciar "un procesu d’alderique conxuntu al rodiu la necesidá de xenerar un espaciu de xunidá d’aición plantegando únicamente’l lema SOS ASTURIES como puntu d’aniciu" y teniendo en cuenta dende’l entamu "la soberanía de les presones y muerganizaciones que quieran participar, respetando la so propia perceición de la rialidá y los sos analís políticos entendiendo que sacantenes les presones y partios políticos responsables de la situación llaceriosa na que s’afaya Asturies (FSA-PSOE, IU-LV-BA y PP), la propuesta ye abierta dafechu".

 

L’unicu condicionante que planteguen ye’l de "compartir esta necesidá de trabayu xunitariu en defensa de los drechos personales y coleutivos del Pueblu Asturianu".  

 

Con too ello, les organizaciones que roblen esta declaración  convoquen a la sociedá asturiana a manifestase esti 8 de setiembre con un baberu principal compartíu baxo’l llema SOS ASTURIES y convocatoria individual de cada organización magar les 13 hores na Estación del Norte d’Uviéu. L’ocho setiembre va cellebráse un actu políticu de presentación de la nueva campaña y espaciu xunitariu SOS Asturies. Ente la veintena d’organizaciones atópense Andecha Astur, PCPE, Partíu Carlista d’Asturies, Corriente Sindical d’Izquierda (CSI), Darréu, Cordinadora Antifacista d’Asturies, asociaciones xuveniles y culturales como N’AST, El Roblón, Bilortu, Atenéu Cultural Xuan María Acebal, Riscar Roxu, Ensame Sidreru, Remanecer, la Fundación Asturies XXI y la Fundación Obrera d’Investigación y Cultura, ente otres.

 

CCP - Comunicado sobre la crisis económica

CCP - Comunicado sobre la crisis económica

 

NO PODEMOS DEJAR LA SOLUCIÓN DE LA CRISIS, EN MANOS DE LOS QUE LA HAN PROVOCADO.

 

Comunicado de las Comunidades Cristianas Populares (CCP)

 

Falsos principios y una racionalidad perversa pretenden sacarnos de la crisis.

 

La actual crisis económica no ha sido producida por un virus o un terremoto devastador, sino por decisiones humanas, unas veces equivocadas y otras criminales, perfectamente conscientes y controladas,   que han sido tomadas  por los poderes políticos y económicos y asumidas por colectivos importantes en los que estamos inmersos.

 

Desde las CCP del estado español, pensamos que ha llegado el momento de reflexionar colectivamente sobre todo ello y ofrecemos algunas consideraciones que puedan ayudarnos a superarla, porque estamos convencidos de que hemos llegado a esta crisis por la aplicación de una racionalidad perversa que se basa en unos principios totalmente falsos, pero que han sido admitidos como dogmas incontestables:

 

Primer principio falso: El objetivo del capital internacional, sobre todo del capital financiero, (en la actualidad varios billones de dólares) debe ser la máxima rentabilidad y el máximo beneficio.

 

Segundo principio falso: El mercado debe ser libre, sin injerencias de los estados. Los capitales deben circular libremente sin trabas ni impuestos Dada la rígida regulación de algunos estados se impone la desregulación progresiva de las trabas al mercado libre.

 

Tercer principio falso: la mano invisible del mercado hace que las inversiones rentables coincidan con las necesidades de la gente.

 

Cuarto principio falso: La economía va bien cuando se producen buenos beneficios en el mercado. (Aunque miles de millones pasen hambre)

 

Quinto principio falso: La economía debe estar en manos privadas: Dada la fuerte economía de algunos estados se impone la privatización progresiva de los servicios públicos.

 

Principio falso particular para España: Poniendo mucho suelo, (todo el país) en manos de las inmobiliarias, aumentará la oferta de viviendas y se abaratarán los pisos.

 

Todos estos principios, admitidos como fundamento de la economía, se han aplicado con una racionalidad perversa, sobre todo, por los neoliberales y grupos neocon, pero también por los socialistas que los han asumido y, en gran medida, por todos nosotros. Por eso debemos reflexionar.

Veamos algunos ejemplos de esa racionalidad perversa:

  • El Banco Mundial y el Fondo Monetario Internacional se encargaron de obligar a los países del tercer mundo a restringir gastos en sanidad, educación o alimentación, para pagar los intereses crecientes de la deuda externa, con lo que ya llevan pagadas de cinco a diez veces la deuda original. Y a esto no lo llamamos crisis porque no nos tocaba a nosotros.
  • Cuando los capitales sacan buenos beneficios, la economía va bien. Lo racional es pensar que en realidad va mal porque el aumento de valor es puramente especulativo y esto hace que la economía se tambalee.
  • El abaratamiento del despido produce puestos de trabajo. Lo racional es pensar que producirá más despidos.
  • La energía debe estar en manos privadas porque así habrá competencia y bajarán los precios. La realidad es que la energía, que es un bien necesario de demanda inelástica, se regirá por las mismas normas que ahora rigen en el mercado de petróleo. Lo mismo puede decirse de la privatización del agua.
  • La privatización de los servicios públicos es especialmente perversa en Comunidades dominadas por los neoliberales.

 

Las Comunidades Cristianas Populares pensamos que ha llegado el momento de reflexionar colectivamente sobre todos estos problemas y de buscar alternativas entre todos. No podemos dejar la solución de la crisis, como de hecho estamos haciendo, en manos de los que la han provocado.

Es preciso pedir cuentas a las autoridades políticas y económicas que con sus decisiones perversas y a veces criminales nos han llevado a esta ruina. Y nos referimos no sólo a las actuales sino a las que desde los años ochenta han propiciado la economía del pelotazo, la venta de los bienes públicos, la privatización de las ganancias, la socialización de las pérdidas, el enriquecimiento rápido dentro de la ley, los planes urbanísticos orientados a la especulación del suelo, el desmantelamiento de la sociedad de bienestar, los contratos basura, etc…etc…

 

Se trata, ni más ni menos, de construir un sistema económico cuyo objetivo sea la satisfacción de las necesidades de la gente y no los beneficios del capital.            

 

15 julio 2009

 

CORDINADORA ESTATAL DE COMUNIDADES CRISTIANAS POPULARES

Mayo carlista en Montejurra y Poblet

Mayo carlista en Montejurra y Poblet

El domingo 3 de mayo se celebró el tradicional acto anual de los diferentes Partidos Carlistas federados de Las Españas en Montejurra (Lizarra, Navarra), en el cual se plantó un roble en memoria de los carlistas asesinados por el fascismo. Hubo un acto político, en el que se denunció la política neoliberal en estos tiempos de crisis, y al que siguió una comida popular. Estas actividades contaron con la participación de varios centenares de carlistas procedentes de todas las Españas.


Desde el verano de 2008, la asociación de Amics de la Història del Carlisme de Catalunya y el Partit Carlí de Catalunya, mediante la Comisión 175 años de Carlismo, vienen realizando conjuntamente actos para conmemorar los primeros 175 años de nuestra historia. Un trabajo de carlistas y de reconocidos historiadores de diversas afinidades y escuelas metodológicas que aportan su visión de la larga historia carlista en una tarea conmemorativa que durara hasta octubre de 2009.


El sabado 9 de Mayo dentro del marco de esas actividades culturales se desarrolló en el monasterio catalán de Poblet, un lugar bien entrañable y emblemático para el Carlismo catalán, un acto conmemorativo del 175 aniversario que contó con la presencia de la Familia Real Carlista, y donde se homenajeó a la lucha de todas aquellas y aquellos carlistas que a lo largo de la historia lo dieron todo, incluso su vida, por la Causa. Este acto en Poblet contó con la presencia de 300 carlistas de Catalunya y de otras naciones hispánicas.

 

Novedades en las webs de las Juventudes Carlistas

Novedades en las webs de las Juventudes Carlistas


Nos informan desde el Área de Medios de Comunicación de las Juventudes Carlistas que han trasladado su ya histórica web http://insurgencia.3a2.com desde Nodo50 a un nuevo servidor: http://insurgenciacarlista.wordpress.com. Igualmente nos informan de la creación de un nuevo foro de debate en Internet de las JJCC de previo registro: http://juventudescarlistas.forogratis.tv/

 

PRIMERU DE MAYU 2009

PRIMERU DE MAYU 2009

Más de 1500 persones participaron na manifestación del Primeru de Mayu en Xixón encabezada pol llema "Contra’l paru, repartu del trabayu y de la riqueza". La movilización tenía por oxetivu visibilizar los efeutos de la crisis pa los distintos seutores de la clas trabayaora y señalar quienes son los responsables d’esta situación. La convocatoria realizada poles organizaciones sindicales CSI, CGT y SUATEA-SF viose sofitada como ye vezu por delles organizaciones y coleutivos en llucha.