Blogia
PARTÍU CARLISTA: pola defensa de la nuesa tierra

Cientos de persones manifestáronse n’Uviéu baxo’l llema “S.O.S. Asturies”

Cientos de persones manifestáronse n’Uviéu baxo’l llema “S.O.S. Asturies”

Convocaos por Andecha Astur, Partíu Carlista d’Asturies, PCPE, Corriente Sindical d’Izquierda (CSI), la Cordinadora Antifacista d’Asturies y una bona riestra d’entidaes  culturales, delles cientos de persones manifestáronse n’Uviéu polos drechos sociales y políticos del Pueblu Asturianu. Al acabu del manifestamientu, un actu políticu presentó la campaña “SOS Asturies”.

 

Pasaes la una y venti de la tarde salía de la Estación del Norte d’Uviéu l’unicu manifestamientu convocáu pa esti 8 setiembre, Día de la Nación Asturiana. Como novedá d’esti añu dióse la fórmula de convocatoria individual, nun mesmu sitiu y hora, lo que facilitó qu’organizaciones polítiques, sindicales y sociales convocaren y esti 8 setiembre se viere ún de los manifestamientos más númberosos de los últimos años. Los convocantes valoraron positivamente la esperiencia y espresaron el so deséu de siguir sumando al rodiu de SOS Asturies.

 

La estación del Norte taba a les 13:00 hores enllena de fuerces antidisturbios. Una persona particular intentó que se prohibiere’l tradicional manifestamientu en base a defectos de forma na petición y alegando que l’actu podría trayer “alteraciones del orde públicu y pelligru pa persones o bienes”. Con too ello, l’actu trescurrió ensin dengún tipu d’incidente baxo una descomanada presencia policial demientes tol recorríu. El manifestamientu percorrió’l centru d’Uviéu y el so cascu históricu, allertando de la dura situación que vive Asturies, estrozada social, cultural y economicamente y puxando polos drechos sociales y políticos del pueblu asturianu. La marcha finó nel Parque del Campillín onde hebo l’actu políticu de presentación de la campaña “SOS Asturies”.

 

L’actu políticu corrió a cargu de dos mozos que desplicaron l’enfotu de la campaña SOS Asturies de xunir esfuercios y denunciar la destruición exolóxica, social, cultural, llaboral,.. d’Asturies. Tres presentar la campaña abierta, debuxaron la situación, al traviés de la llectura de delles noticies recientes, a cada titular un mozu o una moza diba xubiendo al escenariu con una lletra hasta acabar l’actu col llema xunitariu “SOS Asturies” formáu. La interpretación a gaita de “La Flor del Agua” zarró l’actu políticu que dio pasu a una espicha.

 

0 comentarios