Blogia
PARTÍU CARLISTA: pola defensa de la nuesa tierra

Conceyu Mozu Asturianu contra la Represión y poles Llibertaes

Conceyu Mozu Asturianu contra la Represión y poles Llibertaes

Ayer, día 19 de enero, a las 12: horas en la Casa Sindical de Xixón se ha presentado, en lo que constituye su primera rueda de prensa, el Conceyu Mozu Asturianu contra la Represión y poles Llibertaes/Plataforma Juvenil Asturiana contra la Represión y por las Libertades. Este nuevo organismo de lucha juvenil llama a la juventud asturiana a manifestarse el día 22 con motivo de la movilización de las centrales sindicales. Las organizaciones que conforman esta plataforma son CSI Mocedá, CJC-CMC, JCA y Xuventúes Carlistes.

LA MOCEDÁ LLUCHA CONTRA LA REPRESIÓN 

La xente mozo vamos salir el día 22 a la cai pa lluchar contra la represión, una represión que nun momentu d’auxe del movimientu xuvenil y de la llucha pola consecución de los nuesos derechos ta cebándose con nós. La represión a la mocedá miedra a escala global según avanza’l neolliberalismu col ansia de capital y guerra. Los que se movilicen pola reivindicación de los sos derechos son reprimíos, xulgaos, illegalizaos, como pasa cola KSM (mocedá comunista de la República Checa). Na Unión Europea ta faciéndose una campaña contra les organizaciones polítiques d’esquierdes. 

La UE redistribúi la producción en función del beneficiu d’una minoría anulando la soberanía de los países y la vida de la so xente. Esto tien como consecuencia una precarización dafechu de les rellaciones llaborales y con ello la probitú creciente nos sectores populares. Na UE les polítiques neolliberales recorten los derechos políticos y sociales y ponen en peligru la estabilidá del trabayu, lo que tien como consecuencia la precariedá llaboral. 

Y nel Estáu español la mocedá nun ye ayeno a esti procesu represivu. Ehí ta la impunidá fascista que mata al nuesu compañeru Carlos y la cada vez mayor represión contra un movimientu antifascista n’auxe y onde PSOE, PP y IX son parte fautora d’esa represión. La mocedá nun vamos permitir que se confundan héroes con villanos, poro denunciamos el procesu de detención y criminalización de los 22 militantes antifascistes de Cangues d’Onís y desiximos la so llibre absolución porque’l so únicu “delito” foi manifestase contra esa estrema derecha, verdadera criminal y terrorista de la historia del Estáu español. 

Nel Estáu español condénase a pueblos y naciones a nun poder exercer el derechu d’autodetermín, derechu inalienable de toa comunidá. Invéntense lleis como la llei antiterrorista y la llei de partíos, verdaderes lleis antidemocrátiques, cuya derogación pedimos pues estes lleis concebíes pa lluchar contra’l “terrorismu” acabense aplicando a la mocedá y a la clas obrera. Pronunciámonos contra’l sumariu 18/98 y pedimos la llibertá de toles persones condenaes, pues nun pudieron ser acusaes en dengún casu por acciones violentes. 

La mocedá asturiano ta sumío na precariedá más absoluta, asina 19000 asturianos han emigrar añu tres añu pa conseguir emplegu porque la desindustrialización condena a los xóvenes al paru. Quieren zarrar Naval Xixón pa que los sos terrenos seyan espaciu de luxu pa la especulación urbanística pero ye un ataque que tamién va dirixíu al restu d’empreses que s’alcuentren na bahía de Xixón ¿Y pa qué tantos millones nel superpuertu si zarren les empreses? Si nos quiten la industria ¿ú vamos? ¿pal sector servicios con salarios de miseria y xornaes que sobrepasen les cuarenta hores per selmana? 

Yá ye perconocíu’l casu de Cándido y Morala, dos compañeros qu’anque tán fuera de la cárcele gracies a la llucha del Pueblu Asturianu, na que’l papel de los mozos estudiantes y trabayadores foi clave, siguen procesaos por ser los dirixentes de la CSI, verdadera dinamizadora de les lluches en Naval Xixón. Pedimos rotundamente la llibertá de Cándido y Morala ensin cargos, asina como la de José Antonio Rodríguez Bobes, trabayador del astilleru Juliana, pal que piden 5 años de cárcele y 40.000 euros por defender el puestu de trabayu. Pesie a tola represión los xóvenes nun escondemos el nuesu mensaxe: pedimos la dimisión del delegáu del gobiernu y llamamos al conxuntu de la mocedá asturiano a un procesu de llucha que confronte con les medíes antidemocrátiques de los diferentes gobiernos. 

¿Ú nos quieren embarcar...? 

CONCEYU MOZU ASTURIANU CONTRA LA REPRESIÓN Y POLES LLIBERTAES  

LA JUVENTUD LUCHA CONTRA LA REPRESIÓN 

Los jóvenes vamos a ir el día 22 a la calle para luchar contra la represión, una represión que en un momento de auge del movimiento juvenil y de la lucha por la consecución de nuestros derechos se está cebando con nosotros. La represión a la juventud aumenta a escala global a medida que el neoliberalismo avanza con su ansia de capital y guerra. Quienes se movilizan por la reivindicación de sus derechos son reprimidos, juzgados, ilegalizados, como ocurre con la KSM (juventud comunista de la República Checa). En la Unión Europea se está haciendo una campaña contra las organizaciones políticas de izquierdas.  

La UE redistribuye la producción en función del beneficio de una minoría anulando la soberanía de los países y la vida de sus gentes. Esto tiene como consecuencia una precarización total de las relaciones laborales y con ello la cada vez mayor pobreza de los sectores populares. En la UE las políticas neoliberales recortan los derechos políticos y sociales y ponen en peligro la estabilidad del trabajo, lo que tiene como consecuencia la precariedad laboral. 

Y en el Estado español los jovenes no somos ajenos a este proceso represivo. Ahí tenemos a la impunidad fascista que mata a nuestro compañero Carlos y a la cada vez mayor represión contra un movimiento antifascista en auge y donde PSOE, PP e IU son parte ejecutora de esa represión. La juventud no vamos a permitir que se confundan héroes con villanos, por tanto denunciamos el proceso de detención y criminalización de los 22 militantes antifascistas de Cangas de Onís, cuya libre absolución exigimos pues su único “delito” fue manifestarse contra esa extrema derecha que ha sido la verdadera criminal y terrorista de la historia del Estado español. 

En el Estado español se condena a pueblos y naciones a no poder ejercer el derecho de autodeterminación, derecho inalienable de toda comunidad. Se inventan leyes como la ley antiterrorista y la ley de partidos, verdaderas leyes antidemocráticas, cuya derogación pedimos pues estas leyes concebidas para luchar contra el “terrorismo” se acaban aplicando a la juventud y a la clase obrera. Nos pronunciamos contra el sumario 18/98 y pedimos la libertad de todas las personas condenadas, pues no han podido ser acusadas en ningún caso de ninguna acción violenta. 

La juventud asturiana está sumida en la precariedad más absoluta, así 19000 asturianos tienen que emigrar año tras año para conseguir empleo pues la desindustrialización nos condena a los jóvenes al paro. Quieren cerrar Naval Gijón para que sus territorios sean espacio de lujo para la especulación urbanística pero es un ataque que también va dirigido al resto de empresas que se encuentran en la bahía de Xixón. ¿Y para que tantos millones en el superpuerto si nos cierran las empresas? Si nos quitan la industria adónde vamos ¿Al sector servicios con salarios de miseria y jornadas que sobrepasan las cuarenta horas semanales? 

Es ya conocido el caso de Cándido y Morala, dos compañeros que aunque están fuera de la cárcel gracias a la lucha del Pueblo Asturiano, en la que el papel de los jóvenes estudiantes y trabajadores fue clave, siguen procesados por ser los dirigentes de la CSI, verdadera dinamizadora de las luchas en Naval Gijón. Pedimos rotundamente la libertad de Cándido y Morala sin cargos, así como la de José Antonio Rodríguez Bobes, trabajador del astillero Juliana, al que le piden 5 años de cárcel y 40.000 euros por defender el puesto de trabajo. Pese a toda la represión los jóvenes no escondemos nuestro mensaje: pedimos la dimisión del delegado del gobierno y llamamos al conjunto de la juventud asturiana a un proceso de lucha que confronte con las medidas antidemocráticas de los diferentes gobiernos. 

¿Donde nos quieren embarcar...? 

PLATAFORMA JUVENIL ASTURIANA CONTRA LA REPRESIÓN Y POR LAS LIBERTADES

0 comentarios