Blogia
PARTÍU CARLISTA: pola defensa de la nuesa tierra

Sábadu 12 Xineru, xornada antifacista en Xixón: Desarmemos al facismu

Sábadu 12 Xineru, xornada antifacista en Xixón: Desarmemos al facismu N'asturianu:

El 11 d'Xineru cumplense dos meses de la muerte’n Madrí de Carlos Palomino, militante antifacista.

Carlos nun morrió nun actu de violencia fortuitu; nun se trató d’un fechu puntuable nin d’un alcuentru ente bandes xuveniles con un desenllace tráxicu, como dellos medios de comunicación recalcaron hasta la fartura.

Carlos fue asesinau…porque escoyo’l camín; porque, a los sos 16 años, fadiaba’l facismu; porque, individual y coleutivamente, opunxose a la ultradrecha que, el 11 de payares de 2007, convocada por Democracia Nacional, llamó al odiu en Madrí escontra les persones estranxeres, aquelles que nun son blanques, y qu’aporten al Estau español afalaes pola necesidá que, en munchos casos, xenera los intereses occidentales nos sos países d’orixe.

Carlos, a los sos 16 años, opunxose a un actu d’apoloxía del racismu al que, col so aprobamientu, col so asenso, sumose la delegada de gobiernu de Madrí, Soledad Mestre, a quien dende la Coordinadora Antifacista d’Asturies ponemos al cargu de lo asocedíu en Madrí el pasau 11 payares.
Nun ya de la muerte y los dos meses de la falta de Carlos….tamien del intentu d’asesinatu d’Alejandro Martín, mancau de gravedá pol presuntu asesín de Carlos, militar de profesión y nazi de vocación; y tamién de la postrera criminalización de les y los manifestantes antifacistes, cuandu los criminales, por aición y omisión, son otros.

Ye sinificativu sentir a les fuercies policiales, a los partios políticos y a los sos voceros acríticos, los medios de comunicación, informar d’una ultradrecha ensin apariente peligru social, marxinal y desorganizada, cuandu l’asesinatu de Carlos inxeriase nel marcu d’una concentración organizada de la ultradrecha española. La mesma ultradrecha a la que cualalquier usuariu d’internet pué siguir los sos pasos: los sos actos, los sos conciertos, les sos conseñes y amenaces.

La mesma ultradrecha que, organizada, el 10 de setiembre de 2005 fió a sos deleres equí n’Asturies, en Cangues d’Onís, y tamién como hai dos meses en Madrí, col preste de la Delegación del Gobiernu, el señor Trevín; cola cuidanza de les fuercies de seguranza del estau, naquel casu, de la Guardia Civil y del aparatu xudicial. Ésti, a peticións del actual gobiernu del PSOE y más de dos años depués de los fechos, caltién a 22 persones imputaes por amosar la so refuga a lo que, llanamente, yera un actu racista de Democracia Nacional que pretendía llexitimase alredor d’ún arcaicu y erráticu entender franquista de la Hestoria.

Dende la Coordinadora Antifacista d’Asturies, queremos, con esta xornada, caltener vivu l’alcordanza de Carlos. D’ehí l’actu d’hai unes hores, el de recuperar el mural na so memoria, fecho’l 17-P y que los servicios municipales de llimpieza esborriaron a los seyes díes, anque nun amuesen les mesmes prieses por llimpiar les esvástiques y llemes facistes qu’adornen les paredes de les nueses ciudaes.

Tamién queremos solidarizanos, al travies la demanda d’unos fechos silenciaos, y mediante el sofitu llegal y económicu, coles persones imputaes en Cangues d’Onís, cuyu únicu delitu fue oponese cola so presencia’l actu de Democracia Nacional; en definitiva, oponese al racismu y al fascismu.

Si se pué, si se ha falar de víctimes en Cangues d’Onís, elles son los 22 imputaos y imputaes, víctimes nun sólo de la ultradrecha qu’asesinó a Carlos, sinon tamién de les conductes facistes que calistren la práutica xudicial, el marcu políticu y les fuercies de seguranza/represión del Estau Español.

La Coordinadora antifacista d’Asturies quier facer un llamau a toes les instituciones, coleutivos, ciudadanes y ciudadanos, cola fin d’afogar, aislar social, económica y políticamente a la ultradrecha: a les sos sigles, a les sos miembros y a toos aquellos y aquelles que sofiten coles sos conductes les idees racistes, xenófobes y facistes, que DN y otros partidos defenden y propugnen.


¡¡¡¡STOP IMPUNIDÁ PA LES BANDES FACISTES!!!!
!!!ABSOLUCIÓN PA LOS 22 ANTIFACISTES DE CANGUES D'ONIS!!!

En castellano :


El día 11 de Enero se cumplen dos meses de la muerte en Madrid de Carlos Palomino, militante antifascista.

Carlos no murió en un acto de violencia fortuito; no se trató de un hecho puntual ni de un encuentro entre bandas juveniles con un desenlace trágico, como algunos medios de comunicación han repetido hasta la saciedad.

Carlos fue asesinado…porque tomó partido; porque, a sus 16 años, resultaba incómodo al fascismo; porque, individual y colectivamente, se opuso a la ultraderecha que, el 11 de noviembre de 2007, convocada por Democracia Nacional, llamó al odio en Madrid contra las personas extranjeras, aquellas que no son blancas, y que llegan al Estado español acuciadas por la necesidad que, en muchos casos, genera los intereses occidentales en sus países de origen.

Carlos, con sus 16 años, se opuso a un acto de apología del racismo al que, con su aprobación, con su consentimiento, se sumó la delegada del gobierno en Madrid, Soledad Mestre, a quien desde la Coordinadora Antifacista d’Asturies hacemos responsable de lo ocurrido en Madrid el pasado 11 de noviembre.
No sólo de la muerte y los dos meses ya de la ausencia de Carlos….también del intento de asesinato de Alejandro Martín, herido de gravedad por el presunto asesino de Carlos, militar de profesión y nazi de vocación; y también de la posterior criminalización de las y los manifestantes antifascistas, cuando los criminales, por acción y omisión, son otros.

Resulta significativo escuchar a las fuerzas policiales, a los partidos políticos y a sus voceros acríticos, los medios de comunicación, informar de una ultraderecha sin aparente peligro social, marginal y desorganizada, cuando el asesinato de Carlos se inserta en el marco de una concentración organizada de la ultraderecha española. La misma ultraderecha a la que cualquier simple usuario de internet puede seguir sus pasos: sus actos, sus conciertos, sus consignas y amenazas.

La misma ultraderecha que, organizada, el 10 de septiembre de 2005 campó a sus anchas aquí en Asturies, en Cangues d’Onís, y también como hace dos meses en Madrid, con el beneplácito de la Delegación del Gobierno, el señor Trevín; con la protección de las fuerzas de seguridad del estado, en aquel caso, de la Guardia Civil y del aparato judicial. Éste, a instancias del actual gobierno del PSOE y más de dos años después de los hechos, mantiene a 22 personas imputadas por mostrar su repulsa a lo que, a todas luces, era un acto racista de Democracia Nacional que pretendía legitimarse en torno a una trasnochada y errática concepción franquista de la Historia.

Desde la Coordinadora Antifacista d’Asturies, queremos, con esta jornada, mantener vivo el recuerdo de Carlos. De ahí el acto de hace unas horas, el de recuperar el mural en su memoria, realizado el 17-N y que los servicios municipales de limpieza borraron a los seis días, si bien no muestran las mismas prisas por limpiar las esvásticas y lemas fascistas que adornan las paredes de nuestras ciudades.

También queremos solidarizarnos, mediante la denuncia de unos hechos silenciados, y mediante el apoyo legal y económico, con las personas imputadas en Cangues d’Onís, cuyo único delito fue oponerse con su presencia al acto de Democracia Nacional; en definitiva, oponerse al racismo y al fascismo.

Si se puede, si se debe hablar de víctimas en Cangues d’Onís, ellas son los 22 imputados e imputadas, víctimas no sólo de la ultraderecha que asesinó a Carlos, sino también de las conductas fascistas que impregnan la práctica judicial, el marco político y las fuerzas de seguridad/represión del Estado Español.

La Coordinadora antifacista d’Asturies quiere hacer un llamamiento a todas las instituciones, colectivos, ciudadanas y ciudadanos, con el fin de ahogar, aislar social, económica y políticamente a la ultraderecha: a sus siglas, a sus miembros y a todos aquellos y aquellas que apoyen con sus conductas las ideas racistas, xenófobas y fascistas, que DN y otros partidos defienden y propugnan.


!!!STOP IMPUNIDAD PARA LAS BANDAS FASCISTAS!!!
!!!ABSOLUCIÓN DE LOS 22 ANTIFASCISTAS DE CANGAS DE ONIS!!!




CHARRA
12:00 HORES
Movimientu Antifacista en Madrí,
cola participación de la Coordinadora
Antifascista de Madrid. Llocales CSI,
Casa Sindical

XINTA
14:00 HORES
Xinta Popular, en sofitu a los/es
antifacistes n’ espera de xuicios.
Bonu sofitu: 6 euros. Llocales CSI,
Casa Sindical

MURAL
16:30 HORES
Nueu mural n’ homenaxe a Carlos,
antifacista madrilanu asesinau por un
neonazi nel pasau mes de payares.
Frente a la Casa Sindical

PASUCAIS
18:30 HORES
Reivindica la cai pa la xente. Escontra la
criminalización de la sociedá civil y la
impunidá de les bandes facistes.
Entamu: dende la Plaza’ l Humedal


CONCIERTU
19:30 HORES

NON SERVIUM (Presentando su nuevo disco "el imperio del mal"-Madrid)
SKAMA LA REDE (Ska - Asturies)
SPITTING RAGE (Hardcore - Asturies)

Na Sala Albéniz, cai San Bernardo 62 , Xixón. Puntualidá
ENTRADA: 10 EUROS ANTICIPADA, 12 EUROS TAQUILLA.
VENTA ANTICIPADA: UVIÉU Casa Posafuelles, Napalm, Perrera y Cecchini
XIXÓN El Bache, Café Trisquel, C. S. Sestaferia y El Baruku LLANES El
Ñeru CANDÁS La Gueta AVILÉS Padul y Entama Rock.



!!LAS ENTRADAS YA ESTAN A LA VENTA!!

0 comentarios